وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کلید کمپکت هیوندایی

کلید کمپکت هیوندایی - رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلید کمپکت هیوندایی در رسا الکتریک آکام

شرکت هیوندایی

هیوندا بزرگ ‌ترین کمپانی زنجیره‌ای کره جنوبی است که در بین فعالان حوزه برق به‌عنوان یک برند باکیفیت و باقیمت مناسب‌تر از رقبایی همچون اشنایدر و لگراند شناخته می شود. و به خاطر گستردگی در اکثر بخش های مختلف صنعت ردپایی از این برند دیده می شود و در بین افرادی که در حوزه برق به ویژه برق صنعتی فعالیت دارند یک برند خاص، با کیفیت و بی نظیر است. شرکت هیوندای الکتریک که یکی از زیر مجموعه های این برند محسوب می شود، خود مجموعه بسیار بزرگی است که در صنایع برق و انرژی فعالیت می کند و محصولاتی بسیار زیادی را به سراسر دنیا صادر می کند.

حال که با شرکت هیوندایی آشنا شدیم به بررسی کلید اتوماتیک کمپکت هیوندایی می پردازیم.

کلید اتوماتیک کمپکت هیوندایی

این کلیدها به منظور حفاظت و قطع کردن مدار در برابر برگشت جریان و یا افت ولتاژ بیش از حد مجاز و کشیده شدن جریان اضافه توسط اضافه بار و اتصال کوتاه مدار به کار می روند. کلیدهای اولیه ابعاد و اندازه بزرگتری داشتند و به دلیل فشرده شدن و کوچک شدن به این بریکرها کلید اتوماتیک کمپکت گفته می شود. این دستگاه ها دارای طیف وسیعی از فرکانس ها هستند که آنها را برای کاربردهای متعدد برای محافظت از مدارهای الکتریکی مناسب می کند. کلیدهای کمپکت هیوندایی با کیفیت و تکنولوژی بسیار بالایی تولید شده اند و دارای ابعاد بسیار مناسب، تنوع بالا و عملکرد بسیار مناسبی هستند و به دلیل طراحی بهینه، نصب بسیار آسانی در انتظار مشتریان هیونداست.تطبیق پذیری با سیستم ، عملکرد عالی ، قابلیت اطمینان بالا و هزینه پائین را نیز به عنوان ویژگی های دیگر می توان خاطر نشان کرد.

انواع کلید اتوماتیک کمپکت هیوندایی

این کلیدها با قدرت قطع از ۱۶ تا ۱۵۰ کیلو آمپر می‌باشند که در 3 مدل (غیرقابل تنظیم ، قابل تنظیم حرارتی ،قابل تنظیم الکترونیکی ) طراحی می شوند که کامل ترین آنها قابل تنظیم حرارتی می باشد. ودر بازار ایران در چند زیر دسته قرار می گیرند.

کلیدهای حرارتی-مغناطیسی مدل   HGM: که در دو زیردسته دیگر بسته به قابل تنظیم بودن حالت قطع حرارتی و یا ثابت بودن ان تقسیم می شوند.

کلیدهای حرارتی-مغناطیسی مدل  HGP : این کلیدها  هم در حالت حرارتی و هم مغناطیسی قابل تنظیم هستند و قدرت قطع بالایی دارند.

کلیدهای الکترونیکی سری U : که با توجه به ساختار الکترونیکی تماما قابل تنظیم بوده و قدرت قطع بالاتری را دارا هستند.

خرید آنلاین کلید اتوماتیک کمپکت هیوندایی از رسا الکتریک آکام

کلیدهای اتوماتیک کمپکت هیوندایی

معرفی کلید های اتوماتیک کمپکت هیوندایی آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

کلید اتوماتیک کمپکت 630 آمپر هیوندایی

کلید اتوماتیک کمپکت 400 آمپر هیوندایی

کلید اتوماتیک کمپکت 160 آمپر هیوندایی

کلید اتوماتیک کمپکت 100 آمپر هیوندایی

کلید اتوماتیک کمپکت 63 آمپر هیوندایی

خرید کلید کمپکت هیوندایی

 انواع کلید کمپکت با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول است خرید کلید کمپکت هیوندایی از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت کلید کمپکت هیوندایی

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید کمپکت هیوندایی در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای کمپکت بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم. برای اطلاع از قیمت کلید کمپکت هیوندایی با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند هیوندایی – HYUNDAI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *