وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کلید کمپکت هیمل

کلید کمپکت هیمل - رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلید کمپکت هیمل در رسا الکتریک آکام

شرکت هیمل

شرکت هیمل یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات و محصولات برق کشی در ساختمان ها و محیط های مختلف است که در زمینه تجهیزات سیم‌کشی و سیستم های برق رسانی با ولتاژ ضعیف و پایین فعالیت می‌کند. و محصولات و تولیدات خود را به صورت مشارکتی از دو برند دلکسی الکتریک و اشنایدر الکتریک وبا دارا بودن نمایندگی های متعدد در کشورهای مختلف به بازار جهانی عرضه می کند. از محصولات و تولیدات این برند در سیستم های برقی در محیط های بسیار مختلفی استفاده می شود.

حال که با شرکت هیمل آشنا شدیم به بررسی کلید حرارتی هیمل می پردازیم.

کلید کمپکت هیمل

این کلیدها به منظور حفاظت و قطع کردن مدار در برابر برگشت جریان و یا افت ولتاژ بیش از حد مجاز و کشیده شدن جریان اضافه توسط اضافه بار و اتصال کوتاه مدار به کار می روند. کلیدهای اولیه ابعاد و اندازه بزرگتری داشتند و به دلیل فشرده شدن و کوچک شدن به این بریکرها کلید اتوماتیک کمپکت گفته می شود. این دستگاه ها دارای طیف وسیعی از فرکانس ها هستند که آنها را برای کاربردهای متعدد برای محافظت از مدارهای الکتریکی مناسب می کند. کلید کمپکت برند هیمل با توانایی تشخیص جریان نشتی همواره به عنوان بهترین انتخاب از نظر کیفیت و قیمت در دسترس می‌ باشد.

انواع کلید کمپکت هیمل

کلیدهای کمپکت هیمل در گستره جریان 10 تا 1600 آمپر با قدرت قطع جریان اتصال کوتاه از 18 تا 85 کیلو آمپر و انواع واحد حفاظت الکترونیکی و حرارتی – مغناطیسی در دو نوع قابل تنظیم و غیرقابل تنظیم طراحی و تولید می شوند.

خرید آنلاین کلید اتوماتیک کمپکت هیمل از رسا الکتریک آکام

کلیدهای کمپکت هیمل

معرفی کلید های اتوماتیک کمپکت هیمل آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

کلید کمپکت قابل تنظیم 250 آمپرهیمل

کلید کمپکت قابل تنظیم 160 آمپرهیمل

کلید کمپکت قابل تنظیم 1250 آمپرهیمل

کلید اتوماتیک کمپکت 160 آمپرهیمل

کلید اتوماتیک کمپکت 100 آمپرهیمل

خرید کلید کمپکت هیمل

 انواع کلید کمپکت با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول است خرید کلید کمپکت هیمل از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت کلید کمپکت هیمل

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید کمپکت هیمل در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای کمپکت بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم. برای اطلاع از قیمت کلید کمپکت هیمل با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند هیمل – HIMEL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *