وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

بی متال ال اس

بیمتال ال اس - تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی بی متال ال اس در رسا الکتریک آکام

شرکت ال اس

شرکت ال اس زیرمجموعه شرکت LG است که شامل بخش های کابل های برق و ارتباطات ، تجهیزات الکتریکی و سیستم های اتوماسیون، مذوب و پالایشگاه مس ، ماشین آلات و قطعات می باشد. و یکی از تولید کنندگان بزرگ تجهیزات و لوازم برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی کُره ای است که محصولات خودش را به سراسر دنیا صادر می کند و درایران نیز بخش قابل توجهی از بازار را برای خود کرده است.

حال که با شرکت ال اس آشنا شدیم به بررسی بی متال ال اس می پردازیم.

بی متال ال اس

بی متال قطعه ای است که از ترکیب دو فلز ناهمجنس و خصوصا فلزهایی با ضریب انبساط متفاوت به وجود می آید و یک قطعه برقی بسیار پرکاربرد است که به منظور حفاظت از موتورها در برابر اضافه بار در تابلوبرق ها، صنایع سیمان، صنایع نفت و صنایع مخابرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بیمتال با نام‌های دیگری مانند رله حرارتی، رله اضافه بار و یا رله اضافه بار حرارتی شناخته می‌شود. بی متال ال اس ساخت کشور کره می باشد که در سالیان اخیر توانسته جز برندهای محبوب در شرق آسیا و در حوزه برق صنعتی باشد. بی متال های ال اس دارای ابعاد بسیار مناسبی بوده و نصب آسان یکی از ویژگی این محصول می باشد.

انواع بی متال ال اس

بی متال های ال اس طبق استاندارد‌های IEC، UL، CSA، CCC و CE و در ابعاد بسیار مناسبی تولید می‌شوند. در رنج جریانی 0.4 تا 800 آمپر و در 8 سایزموجود می باشند و بی متال ال اس در دو سری Susol و Metasol تولید می‌شود. و بر حسب نوع برگشت به حالت اولیه به سه دسته (دستی ، اتوماتیک ،دستی و اتوماتیک) تقسیم می‌شوند. بیمتال ال اس از قسمت پایینی کنتاکتور متصل می شود و از تجهیزات برقی با جریان AC محافظت می کند.

خرید آنلاین بی متال ال اس از رسا الکتریک آکام

بی متال های ال اس

معرفی بی متال های ال اس آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

بی متال ال اس با تنظیم جریان 22 الی 32

بی متال ال اس با تنظیم جریان 16 الی 22

بی متال ال اس با تنظیم جریان 12 الی 18

بی متال ال اس با تنظیم جریان 4 الی 6

بی متال ال اس با تنظیم جریان 2.5 الی 4

خرید بی متال ال اس

اصلی ترین کاربرد بی متال ها در صنعت حفاظت از موتورهاست. بی متال ها معمولا در زیر کنتاکتهای قدرت کنتاکتور نصب می شوند، برای مقابله با اضافه بار. انواع بی متال با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول است خرید بی متال ال اس از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت بی متال ال اس

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع بی متال ال اس در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین بی متال های بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم.برای اطلاع از قیمت بی متال ال اس با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند ال اس – ls

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *