وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

بی متال هیوندایی

بیمتال هیوندایی - تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی بی متال هیوندایی در رسا الکتریک آکام

شرکت هیوندای

هیوندا بزرگ ‌ترین کمپانی زنجیره‌ای کره جنوبی است که در بین فعالان حوزه برق به‌عنوان یک برند باکیفیت و باقیمت مناسب‌تر از رقبایی همچون اشنایدر و لگراند شناخته می شود. این شرکت دارای شبکه فروش گسترده‌ای در 193 کشور جهان می‌باشد. شرکت هیوندای الکتریک که یکی از زیر مجموعه های این برند محسوب می شود، خود مجموعه بسیار بزرگی است که در صنایع برق و انرژی فعالیت می کند و محصولاتی بسیار زیادی را به سراسر دنیا صادر می کند.

حال که با شرکت هیوندایی آشنا شدیم به بررسی بی متال هیوندایی می پردازیم.

بی متال هیوندایی

بی متال قطعه ای است که از ترکیب دو فلز ناهمجنس و خصوصا فلزهایی با ضریب انبساط متفاوت به وجود می آید و یک قطعه برقی بسیار پرکاربرد است که به منظور حفاظت از موتورها در برابر اضافه بار در تابلوبرق ها، صنایع سیمان، صنایع نفت و صنایع مخابرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بیمتال با نام‌های دیگری مانند رله حرارتی، رله اضافه بار و یا رله اضافه بار حرارتی شناخته می‌شود. شرکت کره ای هیوندای با توجه به طراحی و تولیدات با کیفیت و سطح بالا توانسته در تولید بی متال موفق عمل کند؛ می توان عمده کاربرد بیمتال هیوندای را حفاظت در زمان اضافه بار و همچنین حفاظت در هنگام قطع فاز دانست. 

انواع بی متال هیوندایی

بیمتال های هیوندای دارای طراحی مهندسی شده هستند که باعث می شود تجهیزاتی مانند کنتاکت های کمکی، تایمرها، قفل مکانیکی و… به راحتی بر روی آن ها نصب شوند. بی متال های هیوندای در دو سری و در رنج جریانی 0.12 تا 8 آمپر و در 8 سایز تولید می شود که هر کدام برای کنتاکتور مخصوص به خود استفاده می شوند بیمتال هیوندای H (برای کنتاکتورهای HGC) ، بیمتال هیوندای U (برای کنتاکتورهای UMC)

خرید آنلاین بی متال هیوندایی از رسا الکتریک آکام

بی متال های هیوندایی

معرفی بی متال های هیوندایی آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

بی متال هیوندایی با تنظیم جریان 22 الی 32 آمپر

بی متال هیوندایی با تنظیم جریان 16 الی 22 آمپر

بی متال هیوندایی با تنظیم جریان 12 الی 18 آمپر

بی متال هیوندایی با تنظیم جریان 4 الی 6 آمپر

بی متال هیوندایی با تنظیم جریان 2 الی 3 آمپر

خرید بی متال هیوندایی

اصلی ترین کاربرد بی متال ها در صنعت حفاظت از موتورهاست. بی متال ها معمولا در زیر کنتاکتهای قدرت کنتاکتور نصب می شوند، برای مقابله با اضافه بار. انواع بی متال با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول است خرید بی متال هیوندایی از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت بی متال هیوندایی

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع بی متال هیوندایی در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین بی متال های بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم.برای اطلاع از قیمت بی متال هیوندایی با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند هیوندایی – hyundai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *