وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کلید مینیاتوری هیمل

کلید مینیاتوری هیمل - تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلیدمینیاتوری هیمل در رسا الکتریک آکام

شرکت هیمل

یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات و محصولات برق کشی در ساختمان ها و محیط های مختلف کمپانی معروف و جهانی هیمل که توسط یکی از کارآفرینان موفق اسپانیایی تاسیس شد وبا دارا بودن نمایندگی های متعدد در کشورهای مختلف به خوبی توانسته است محصولات خود را معرفی و وارد بازار کند. کمپانی هیمل امروزه در زمینه تجهیزات سیم کشی و سیستم های برق رسانی با ولتاژ ضعیف و پایین در محیط ها و اماکن مختلف فعالیت می  کند و محصولات و تولیدات خود را به صورت مشارکتی از دو برند دلکسی الکتریک و اشنایدر الکتریک به بازار جهانی عرضه می دارد.

حال که با شرکت هیمل آشنا شدیم به بررسی کلید مینیاتوری هیمل می پردازیم.

کلیدمینیاتوری هیمل

کلید مینیاتوری یکی از پرکاربردترین تجهیزات حفاظتی قطع کننده جریان می باشد، که مدارهای الکتریکی را در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه حفاظت می‌کند. و در صورت به وجود آمدن مشکلی در مدار به‌طور خودکار مدار را قطع می‌کند. کلیدهای مینیاتوری هیمل در تابلو برق های صنعتی ، منازل مسکونی،بیمارستان ها، شرکت ها و ادارات به کار می‌روند که با توجه به نوع جریان یا آمپر متفاوت می‌باشند.

انواع کلیدمینیاتوری هیمل

برای اینکه بتوانید از مدارهای ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی یا عمومی به‌خوبی محافظت کنید، باید بتوانید انواع کلید مینیاتوری را به‌درستی انتخاب کنید. این کلیدها به‌دلیل کارکرد بهتر و ضریب ایمنی بیشتری که دارند، جایگزین فیوزها شده‌اند. انواع مختلفی از کلیدهای مینیاتوری در تریپ های (A,B,C,D,K,Z) و در آمپرهای 0.5 تا 125 وجود دارند.

خرید آنلاین کلید مینیاتوری هیمل از رسا الکتریک آکام

کلیدهای مینیاتوری هیمل

معرفی کلید های مینیاتوری هیمل آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

کلید مینیاتوری هیمل سه پل 63 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل سه پل 32 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل سه پل 25 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل سه پل 16 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل سه پل 10 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل سه پل 6 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل تک پل 32 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل تک پل 25 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل تک پل 16 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل تک پل 10 آمپر

کلید مینیاتوری هیمل تک پل 6 آمپر

خرید کلید مینیاتوری هیمل

هنگام خرید کلید مینیاتوری باید به نوع کاربرد و نوع حفاظت مورد نیاز، دقت کنید. زیرا کلید های های مینیاتوری در تقسیم بندی های مختلفی قرار می گیرند که این تقسیم بندی ها بر اساس سرعت قطع و تعداد پل آنها انجام می شود. خرید کلید مینیاتوری هیمل از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت کلید مینیاتوری هیمل

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید مینیاتوری هیمل در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای مینیاتوری بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم.برای اطلاع از قیمت کلید مینیاتوری هیمل با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند هیمل – himel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *