وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کلیدمینیاتوری زیمنس

کلید مینیاتوری زیمنس - شرکت رسا الکتریک آکام - تجهیزات برق صنعتی

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلیدمینیاتوری زیمنس در رسا الکتریک آکام

شرکت زیمنس

زیمنس شرکت آلمانی چندملیتی و یکی از معتبرترین شرکت های صنعتی در آلمان است که هم اکنون در زمینه های انرژی، صنعت، سلامت، زیرساخت و صنایع شهری فعالیت دارد و بزرگترین شرکت تولیدی صنعتی در اروپا است. اما زمینه ای که باعث شد برند زیمنس در ایران شناخته شود، چیزی جز برق صنعتی نبود. تجهیزات برق صنعتی برند زیمنس از جمله مهمترین محصولات برند زیمنس می باشند که در ادامه قصد داریم  به معرفی کلید مینیاتوری زیمنس بپردازیم.

حال که با شرکت زیمنس آشنا شدیم به بررسی کلید مینیاتوری زیمنس می پردازیم.

کلید مینیاتوری زیمنس

کلید مینیاتوری یکی از پرکاربردترین تجهیزات حفاظتی قطع کننده جریان می باشد، که مدارهای الکتریکی را در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه حفاظت می‌کند. و در صورت به وجود آمدن مشکلی در مدار به‌طور خودکار مدار را قطع می‌کند. کلید های مینیاتوری زیمنس با طراحی یکپارچه و تجهیزات جانبی متنوع، طیف گسترده ای از نیاز های مشتریان را در سطوح صنعتی، تجاری، خانگی و ساختمانی پاسخگو هستند.

انواع کلیدمینیاتوری زیمنس

کلیدهای مینیاتوری زیمنس دارای قدرت قطع اتصال کوتاه 4.5، 6 و 10 کیلو آمپر هستند و طبق منحنی قطع جریان اتصال کوتاه، به تیپ های مختلفی( تیپ B: روشنایی تیپ C: موتوری تیپ D: ترانسفورماتوری تیپ K: قدرت تیپ Z: حساسیت بالا ) با کاربری های متفاوت تقسیم می شوند. همنین این سیستم ها میتوانند تک فاز خانگی یا صنعتی و همچنین 3 فاز صنعتی باشند. کلید های مینیاتوری زیمنس به صورت 1 پل، 2 پل، 3 پل و 4 پل موجود می باشند.

خرید آنلاین کلید مینیاتوری زیمنس از رسا الکتریک آکام

کلیدهای مینیاتوری زیمنس

معرفی کلید های مینیاتوری زیمنس آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

کلید مینیاتوری زیمنس سه پل 63 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس سه پل 32 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس سه پل 25 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس سه پل 16 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس سه پل 10 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس سه پل 6 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس تک پل 32 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس تک پل 25 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس تک پل 16 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس تک پل 10 آمپر

کلید مینیاتوری زیمنس تک پل 6 آمپر

خرید کلید مینیاتوری زیمنس

هنگام خرید کلید مینیاتوری باید به نوع کاربرد و نوع حفاظت مورد نیاز، دقت کنید. زیرا کلید های های مینیاتوری در تقسیم بندی های مختلفی قرار می گیرند که این تقسیم بندی ها بر اساس سرعت قطع و تعداد پل آنها انجام می شود. خرید کلید مینیاتوری زیمنس از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت کلید مینیاتوری زیمنس

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید مینیاتوری زیمنس در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای مینیاتوری بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم.برای اطلاع از قیمت کلید مینیاتوری زیمنس با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند زیمنس – siemens

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *