وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کلید مینیاتوری ال اس

کلید مینیاتوری ال اس - تجهیزات برقی رسا الکتریک اکام

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلید مینیاتوری ال اس در رسا الکتریک آکام

شرکت ال اس

در سال ۲۰۰۳ میلادی، طی یک تصمیم استراتژیک، شرکت LG که یکی از بزرگترین شرکت‌های کشور کره جنوبی است، برای تقویت بخش‌های مختلف بازار خود، به سه بخش LG ، GS و LS تقسیم شد. واحد تولیدی شرکت LS که به تولید تجهیزات اتوماسیون و برق صنعتی پرداخته است و یکی از تولید کنندگان بزرگ تجهیزات و لوازم برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی کُره ای می باشد که محصولات خودش را به سراسر دنیا صادر می کند بخش قابل توجهی از بازار را  در ایران نیزبرای خود کرده است.

حال که با شرکت ال اس آشنا شدیم به بررسی کلید مینیاتوری ال اس می پردازیم.

کلید مینیاتوری ال اس

کلید مینیاتوری یکی از پرکاربردترین تجهیزات حفاظتی قطع کننده جریان می باشد، که مدارهای الکتریکی را در برابر اضافه بار و اضافه جریان حفاظت می‌کند. و در صورت به وجود آمدن مشکلی در مدار به‌طور خودکار مدار را قطع می‌کند. کلید مینیاتوری ال اس در بالای بارگیری الکتریکی تعبیه و مخصوص حفاظت از بارگیری های نهایی طراحی شده است. این کلیدها در شرایط اضافه بار یا خطا به حالت OFF سوئیچ می شوند.

انواع کلید مینیاتوری ال اس

 این کلید ها به طور گسترده در مصارف خانگی، تجاری و صنعتی برای حفاظت به کار می روند و بسته به نوع کاربردشان انواع متفاوتی دارند و از نظر کاربرد به تیپهای B: روشنایی، C: موتوری، D: ترانسفورماتوری، K:قدرت، Z: بسیار حساس تقسیم بندی می‌ شوند. رنج جریانی کلیدهای مینیاتوری از ۲ الی ۶۳ آمپر است و به‌صورت تک پل، دو پل، سه پل و چهار پل موجود هستند.

خرید آنلاین کلید مینیاتوری ال اس از رسا الکتریک آکام

کلیدهای مینیاتوری ال اس:

معرفی کلید های مینیاتوری ال اس آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

کلید مینیاتوری ال اس سه پل 63 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس سه پل 32 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس سه پل 25 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس سه پل 16 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس سه پل 10 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس سه پل 6 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس تک پل 32 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس تک پل 25 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس تک پل 16 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس تک پل 10 آمپر

کلید مینیاتوری ال اس تک پل 6 آمپر

خرید کلید مینیاتوری ال اس

هنگام خرید کلید مینیاتوری باید به نوع کاربرد و نوع حفاظت مورد نیاز، دقت کنید. زیرا کلید های های مینیاتوری در تقسیم بندی های مختلفی قرار می گیرند که این تقسیم بندی ها بر اساس سرعت قطع و تعداد پل آنها انجام می شود. خرید کلید مینیاتوری ال اس از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت کلید مینیاتوری ال اس

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید مینیاتوری ال اس در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای مینیاتوری بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم.برای اطلاع از قیمت کلید مینیاتوری ال اس با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند ال اس – ls

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *