وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کلید حرارتی هیوندایی

تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام - کلید حرارتی هیوندایی

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلید حرارتی هیوندایی در رسا الکتریک آکام

شرکت هیوندایی

هیوندا بزرگ ‌ترین کمپانی زنجیره‌ای کره جنوبی است که در بین فعالان حوزه برق به‌عنوان یک برند باکیفیت و باقیمت مناسب‌تر از رقبایی همچون اشنایدر و لگراند شناخته می شود. و به خاطر گستردگی در اکثر بخش های مختلف صنعت ردپایی از این برند دیده می شود و در بین افرادی که در حوزه برق به ویژه برق صنعتی فعالیت دارند یک برند خاص، با کیفیت و بی نظیر است. شرکت هیوندای الکتریک که یکی از زیر مجموعه های این برند محسوب می شود، خود مجموعه بسیار بزرگی است که در صنایع برق و انرژی فعالیت می کند و محصولاتی بسیار زیادی را به سراسر دنیا صادر می کند.

حال که با شرکت هیوندایی آشنا شدیم به بررسی کلید حرارتی هیوندایی می پردازیم.

کلید حرارتی هیوندایی

کلید حرارتی که با نام کلید حفاظتِ موتوری هم شناخته می‌شود، و جزو قطعات حفاظتی در سیستم برق‌کشی و ترکیبی از کلید مینیاتوری و بی‌متال است. که با استفاده از این قطعه می‌توانید از موتور در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار به طور همزمان مراقبت کنید. کلید حرارتی هنگامی که در جریان برق، اضافه بار به وجود بیاید، می‌تواند الکتروموتور را از منبع ورودی جدا کند. کلیدهای حرارتی هیوندایی به دلیل دارا بودن کیفیت، ساخت خوب، قیمت مناسب و همچنین تجهیزات جانبی کامل، همواره جزو کلیدهای راه انداز موتوری پر طرفدار در بین سایر رقبای خود بوده ودر برابر استفاده مداوم مقاوم هستند و می توانند به عنوان سوئیچ جهت خاموش و روشن کردن استفاده شوند.

انواع کلید حرارتی هیوندایی

کلید راه انداز موتور هیوندای از رنج 0.16 تا 80 آمپر با قدرت قطع اتصال کوتاه 10 تا 100 کیلو آمپر برای حفاظت اتصال کوتاه، اضافه بار و افت فاز انواع موتورها طراحی و ساخته می شود. و بسته به جریان عملیاتی و ظرفیت قطع جریان اتصال کوتاه در دو نوع( کلید حرارتی هیوندای HMMS-32K وکلید حرارتی هیوندای HMMS-80K) طراحی و تولید می شوند.

خرید آنلاین کلید حرارتی هیوندایی از رسا الکتریک آکام 

کلیدهای حرارتی هیوندایی

معرفی کلید های حرارتی هیوندایی آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

کلید حرارتی هیوندایی 32 آمپر

کلید حرارتی هیوندایی 18 آمپر

کلید حرارتی هیوندایی 10 آمپر

کلید حرارتی هیوندایی 6.3 آمپر

کلید حرارتی هیوندایی 4 آمپر

خرید کلید حرارتی هیوندایی

 انواع کلید حرارتی با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول است خرید کلید حرارتی هیوندایی از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت کلید حرارتی هیوندایی

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید حرارتی هیوندایی در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای حرارتی بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم. برای اطلاع از قیمت کلید حرارتی هیوندایی با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند هیوندایی- HYUNDAI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *