وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کلید حرارتی زیمنس

کلید حرارتی زیمنس - رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلید حرارتی زیمنس در رسا الکتریک آکام

شرکت زیمنس

زیمنس شرکت آلمانی چندملیتی است که در ۱۲ اکتبر سال ۱۸۴۷ توسط ارنست زیمنس تأسیس شد و یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های صنعتی در آلمان و اروپا است. زیمنس دامنه گسترده‌ای از محصولات و خدمات مربوط به مهندسی برق و الکترونیک را ارائه می‌دهد. تجهیزات برق صنعتی برند زیمنس از جمله مهمترین محصولات برند زیمنس می باشند و زمینه ای که باعث شد برند زیمنس در ایران شناخته شود،نیز چیزی جز برق صنعتی نبود.

حال که با شرکت زیمنس آشنا شدیم به بررسی کلید حرارتی زیمنس می پردازیم.

کلید حرارتی زیمنس

کلید حرارتی که با نام کلید حفاظتِ موتوری هم شناخته می‌شود، و جزو قطعات حفاظتی در سیستم برق‌کشی و ترکیبی از کلید مینیاتوری و بی‌متال است. که با استفاده از این قطعه می‌توانید از موتور در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار به طور همزمان مراقبت کنید. کلید حرارتی هنگامی که در جریان برق، اضافه بار به وجود بیاید، می‌تواند الکتروموتور را از منبع ورودی جدا کند. کلید حرارتی زیمنس به دلیل قابلیت جریان قابل نتظیم  توانایی محافظت از اکترومورتور ها و بار های سه فاز مطابق هر استانداردی را دارند.

انواع کلید حرارتی زیمنس

شرکت زیمنس با ارائه کلید حرارتی زیمنس در رنج های مختلف جریانی از 0.11 آمپر تا 100 امکان انتخاب کلید حرارتی مطابق با رنج جریانی الکتروموتورهای موجود در صنعت را برای خریداران فراهم کرده است.

خرید آنلاین کلید حرارتی زیمنس از رسا الکتریک آکام

کلیدهای حرارتی زیمنس

معرفی کلید های حرارتی زیمنس آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

کلید حرارتی زیمنس 32 آمپر

کلید حرارتی زیمنس 17 آمپر

کلید حرارتی زیمنس 10 آمپر

کلید حرارتی زیمنس 6.3 آمپر

کلید حرارتی زیمنس 4 آمپر

خرید کلید حرارتی زیمنس

 انواع کلید حرارتی با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول است خرید کلید حرارتی زیمنس از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت کلید حرارتی زیمنس

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید حرارتی زیمنس در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای حرارتی بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم. برای اطلاع از قیمت کلید حرارتی زیمنس با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند زیمنس – Siemens

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *