وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کلید حرارتی اشنایدر

کلید حرارتی اشنایدر - رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلید حرارتی اشنایدر در رسا الکتریک آکام

شرکت اشنایدر

شرکت تجهیزات الکتریکی فرانسوی چندملیتی است، که توسط برادران اشنایدر تأسیس و در زمینهٔ مهندسی برق و تولید تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، همچنین تولید تجهیزات تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. کیفیت و کارایی بی نظیر تجهیزات شبکه اشنایدر در دنیا ثابت شده است و انواع تجهیزات الکترونیک را طراحی و تولید می‌کند. این شرکت در طی سالیان متوالی با تأسیس شعب مختلف در بسیاری از کشورهای جهان، از پیشگامان صنعت برق می باشد. و با همکاری با شرکت وستینگهاوس در زمینه تولید موتورهای الکتریکی، تجهیزات تابلو برق و سایر تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه ها و لوکوموتیوهای برقی فعالیت خود را توسعه دادند.

حال که با شرکت اشنایدر آشنا شدیم به بررسی کلید حرارتی اشنایدر می پردازیم.

کلید حرارتی اشنایدر

کلید حرارتی که با نام کلید حفاظتِ موتوری هم شناخته می‌شود، و جزو قطعات حفاظتی در سیستم برق‌کشی و ترکیبی از کلید مینیاتوری و بی‌متال است. که با استفاده از این قطعه می‌توانید از موتور در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار به طور همزمان مراقبت کنید. کلید حرارتی هنگامی که در جریان برق، اضافه بار به وجود بیاید، می‌تواند الکتروموتور را از منبع ورودی جدا کند. یکی از بهترین و معروف ترین برند های موجود در بازار ایران برند اشنایدر است.کلید حرارتی این برند به عنوان یکی از معروف ترین برندهای موجود در بازار ایران موجود می باشد.

انواع کلید حرارتی اشنایدر

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک در مدل های GV2 و GV3 و GV7 ساخته می شود. رنج کلیدهای حرارتی اشنایدر از 0.1 آمپر تا 32 آمپر برای سری GV2، از 9 آمپر تا 65 آمپر برای سری GV3 و از 60 آمپر تا 220 آمپر برای سری GV7 طراحی شده است. اشنایدر تا سطح ولتاژ 690 ولت و جریان 100 آمپر از موتور های سه فاز 0.5 کیلووات تا 250 کیلووات با مکانیزم حرارتی-مغناطیسی محافظت می کنند. این کلید ها سه پل هستند و جهت محافظت موتور های سه فاز استفاده می شوند.

خرید آنلاین کلید حرارتی اشنایدر از رسا الکتریک آکام

کلید های حرارتی اشنایدر

معرفی کلید های حرارتی اشنایدر آماده فروش در فروشگاه اینترنتی تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام.

خرید کلید حرارتی اشنایدر

 انواع کلید حرارتی با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول است خرید کلید حرارتی اشنایدر از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت کلید حرارتی اشنایدر

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید حرارتی اشنایدر در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای حرارتی بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم. برای اطلاع از قیمت کلید حرارتی اشنایدر با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند اشنایدر – Schnider

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *