وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کلید اتوماتیک کمپکت چیست؟

کلید اتوماتیک کمپکت چیست؟ در رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک آکام وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی مانند: کلید های مینیاتوری، کنتاکتور، رله حرارتی بی متال، کلید حرارتی و کلید کمپکت و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه همراه است. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلید اتوماتیک کمپکت در رسا الکتریک آکام

کلید اتوماتیک چیست ؟

کلید اتوماتیک یا کمپکت MCCB‌ که مخفف (Molded Case Circuit Breaker ) است. یکی دیگر از تجهیزات برق صنعتی برای قطع و وصل جریان برق می باشد. اصولا مساله قطع و وصل ایمن جریان برق از برقراری آن به مراتب مهم‌تر است. در صنعت ما به تجهیزاتی نیاز داریم تا جریان را در مقیاس های صنعتی برای ما قطع و وصل نمایند. وظیفه این گونه از عملیات بر عهده تجهیزاتی تحت عنوان کلید های اتوماتیک می باشد. در کلید اتوماتیک رله های بسیار هوشمندی از نوع رله های الکترونیکی وجود دارد.

ساختار کلید اتوماتیک 

  • قاب کلید
  • مشخصات کلید
  • کنتاکت های کلید
  • جرقه گیر
  • اهرم قطع و وصل جریان
  • واحد تریپ

مشخصات کلید کمپکت 

رنج جریان کلید های کامپکت 16 الی 1600 آمپر است. و حداکثر ولتاژ قابل تحمل در این کلیدها 690 ولت می باشد. همچنین حداکث ظرفیت قطع در اتصال کوتاه از 25 الی 200 کیلو آمپر در ولتاژ 415 ولت است در نوع یک، دو، سه و چهار پل موجود می باشد. دارای عایق بسیار قوی و دارا بودن بالاترین ظریب اطمینان در حفاظت مغناطیسی و اندازه گیری فاکتورهای مختلف الکتریکی.

کاربرد کلید اتوماتیک 

کلید اتوماتیک کمپکت در تابلو های برق قرار می گیرد و دارای رنج جریان تا 1600 آمپر می باشد. در این کلید ها مکانیزم حفاظت در مقابل اضافه بار از طریق رله حرارتی و حفاظت در مقابل اتصال کوتاه از طریق یک نوع رله مغناطیسی صورت می گیرد.کلیدهای اتوماتیک کمپکت قابلیت قطع و وصل کلید از راه دور را دارند. هم چنین بر روی این کلیدها امکان نصب و قرار دادن کنتاکت کمکی، کنتاکت خطا، رله ی آندر ولتاژ و رله ی شنت جهت برآورده کردن نیازهای مختلف مدار وجود دارد.

خرید آنلاین کلید اتوماتیک کمپکت از رسا الکتریک آکام

ویژگی های کلید اتوماتیک

  1. نصب آسان
  2. ظرفیت ترمز بالا
  3. حفاظت بهینه
  4. ظرفیت ترمز بالا 
  5. یونیت خطا داخلی قابل تعویض 
  6. حفاظت خطا زمین
  7. حفاظت های موتوری
  8. دارای قابلیت اندازه گیری، پردازش و نمایش اطلاعات روی صفحه نمایشگر
  9. حفاظت تجهیزات فشار ضعیف در بخش مسکونی، اداری، تجاری و ساختمان های صنعتی 

خرید کلید اتوماتیک کمپکت

 انواع کلید کمپکت با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول است خرید کلید کمپکت از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.

قیمت کلید اتوماتیک کمپکت

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید کمپکت در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای کمپکت بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم. برای اطلاع از قیمت کلید توماتیک کمپکت با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از تمامی برندها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *