وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

کاربردهای کلید اتوماتیک کمپکت

کاربردهای کلید اتوماتیک کمپکت در رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های اتومات، کلید های حرارتی، رله حرارتی بی متال، کنتاکتور و کلید کمپکت همراه با مشاوره رایگان برای انتخاب گزینه مناسب. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلید اتوماتیک کمپکت در رسا الکتریک آکام

کلید اتوماتیک

این کلیدها به منظور حفاظت و قطع کردن مدار در برابر برگشت جریان و یا افت ولتاژ بیش از حد مجاز و کشیده شدن جریان اضافه توسط اضافه بار و اتصال کوتاه مدار به کار می روند. کلیدهای اولیه ابعاد و اندازه بزرگتری داشتند و به دلیل فشرده شدن و کوچک شدن به این بریکرها کلید اتوماتیک کمپکت گفته می شود. این دستگاه ها دارای طیف وسیعی از فرکانس ها هستند که آنها را برای کاربردهای متعدد برای محافظت از مدارهای الکتریکی مناسب می کند. در ادامه با کاربردها و مزایای کلید اتوماتیک کمپکت اشنا می شویم.

کاربردهای کلید اتوماتیک کمپکت:

  • تقریباً در همه‌ی تابلو برق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • مدارهای فیدر برقی که به عنوان منبع تغذیه تابلوهای توزیع بزرگ می باشند معمولا جریان های بالا تا صدها آمپر را دارند. اگر در آینده مدارهای بیشتری به سیستم اضافه شوند ممکن است تنظیمات تریپ مورد نیاز باشد برای این کار از کلید اتوماتیک استفاده می کنیم.
  • بانک های خازنی بزرگ که برای  اصلاح ضریب توان و کاهش جریان خط و کاهش هزینه های شرکت برق استفاده می شوند ممکن است جریان های بالایی را بکشند و به همین دلیل به محافظت توسط کلید اتوماتیک نیاز دارند.
  • ژنراتورهای بزرگ الکتریکی ممکن است جریان های خروجی تا صدها آمپر را فراهم کنند و این مجموعه ژنراتورها معمولا بسیار گران هستند. رنج جریان های بالای کلید اتوماتیک کمپکت باعث می شوند این ژنراتورها محافظت قابل قبولی داشته باشند.
  • برخی از دستگاه های جوشکاری ممکن است جریان های بسیار بالایی را که از قابلیت قطع کننده های مدار مینیاتوری فراتر است ، بکشند بنابراین نیاز به استفاده از کلید اتوماتیک کمپکت دارند.
  • کلیدهای اتوماتیک تنها در کابردهای جریان بالا کاربرد ندارندو در مواقعی که تجهیزات جریان پایین به تریپ قابل تنظیم نیاز داشته باشند هم مورد استفاده قرار می گیرند.
  • در وارد کردن دستی یا اتوماتیک ژنراتور یا ترانسفورماتور به شبکه جهت تقویت و تداوم کار شبکه و یا انجام تعمیرات دوره ای به طور حتمی از کلیدهای اتوماتیک استفاده می شود.
  • ویژگی های حفاظت قابل اطمینان کلیدهای کامپکت موجب شده است که کلیدهای کامپکت انتخاب مناسبی برای حفاظت موتورها باشند.
  • کلیدهای کامپکت می توانند محافظت مناسبی در برابر رنج جریان های بالا و کاربرد تریپ قابل تنطیم و یا ترکیب هر دو را ارائه دهد.
  • مورد استفاده در صنایع سیمان،پتروشیمی، صنایع نفت و گاز، صنایع مخابراتی و…که نیاز به یک محافظ قوی برای حفاظت از موتور‌های خود دارند.
  • این کلید اتوماتیک برای حفاظت از مدارها در مناطق مسکونی، تجاری، اداری، مدارس، بیمارستان‌ها و هتل‌ها استفاده می شوند.

خرید آنلاین کلید اتوماتیک کمپکت از رسا الکتریک آکام

مزایای کلید اتوماتیک کمپکت:

  1. طول عمر زیاد
  2. طراحی به روز
  3. کیفیت بی‌نظیر
  4. روکش مستحکم
  5. مطابقت داشتن با شبکه برق ایران
  6. از عایق فوق العاده قوی‌ای برخوردار است.
  7. ابعاد مناسب جهت استفاده از آن در تابلو‌های برق
  8. کلید اتوماتیک کمپکت از رنج جریان فوق العاده‌ای برخوردار است.
  9. فاکتور‌های مختلف الکتریکی را مورد بررسی و محاسبه قرار می دهد.
  10. در حفاظت از مدار مورد اعتماد‌ترین کلید اتوماتیک موجود در بازار است.
  11. بعد از اضافه شدن به مدار متناسب با طراحی خاص خود شروع به حفاظت می‌کنند.
  12. به صورت ۱ پل، ۲ پل، ۳ پل و ۴ پل برای استفاده در مصارف متعدد قابل دسترس است.
  13. نسبت به محصولات مشابه، ولتاژی که می‌تواند تحمل کند ۶۹۰ ولت گزارش شده است.
  14. ظرفیت قطع در هنگام بروز هر گونه اتصالی کوتاه یا نشتی جریان برق بسیار عالی است.
  15. می‌توان با استفاده از کنتاکت‌های کمکی و کنتاکت خطا انواع عملکرد‌های متعدد کلید کمپکت را به صورت واضح نشان داد.
  16. توانایی اندازه گیری و نمایش اطلاعات ظاهر شده بر روی صفحه نمایشگر را دارد.
  17. از نظر اندازه و ابعاد با توجه به رنج جریان نامی بالایی که تحمل می کنند، کوچک هستند و باعث صرفه جویی قابل توجه در فضای تابلو برق می شوند.
  18. مانع از خرابی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در اثر جریان اتصال کوتاه و اضافه بار می شوند.
  19. قابلیت نصب انواع کنتاک های کمکی و خطا و رله های حفاظتی، انعطاف پذیری بالایی به این کلید داده است.
  20. قابلیت نظارت و پایش وضعیت های مختلف کلید مثل قطع، وصل یا بروز خطا از اتاق کنترل با استفاده اتصال چراغ به کنتاکت های جانبی کلید اتوماتیک کمپکت
  21. در سیستمهایی که عمل حفاظت موضعی و سلکتیو اهمیت زیادی دارد یا در شبکه سه فاز به علت ازدیاد جریان، قطع همزمان سه  فاز باهم الزامی است از کلیدهای اتوماتیک استفاده می شود.
  22. در بعضی از شبکه های توزیع به دلیل حساسیت باید به محض تشخیص اضافه ولتاژ یا افت ولتاژ و همچنین تشخیص جریان برگشتی فورا مدار قطع شود،به همین منظور از کلیدهای اتوماتیک استفاده می شود و با استفاده از کنتاکت های خطا ، وضعیت خطا اعلام می گردد.
  23. جهت وارد کردن دستی یا اتوماتیک ژنراتور یا ترانسفورماتور به شبکه جهت تقویت و تداوم کار شبکه و یا انجام تعمیرات می باید از کلیدهای اتوماتیک استفاده نمود.

خرید کلید اتوماتیک 

مقدار جریان حفاظتی حرارتی یا مغناظیس کلید اتوماتیک کمپکت می‌تواند ثابت یا قابل تنظیم باشد همچنین کلید‌های کمپکت می‌توانند مکانیزم حرارتی و مغناطیسی نداشته باشند و حفاظت در برابرِ اضافه جریان و اتصال کوتاه بر مبنای رله‌های الکترونیکی صورت گیرد که این مورد موجب افزایش قیمت و خوب البته دقت بالای کلید خواهد شد. خرید کلید کمپکت از برندهای معتبر در فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

قیمت کلید اتوماتیک 

رسا الکتریک مرکز فروش انواع کلید اتوماتیک کمپکت از برندهای معتبر در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلید های اتوماتیک بازار همراه با مشخصات محصول و درج قیمت های روز کلید های اتوماتیک در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم. برای اطلاع از قیمت کلید کمپکت با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از تمامی برند های معتبر در کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *