وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

مشخصات کلید مینیاتوری | مفهوم علائم روی کلیدهای مینیاتوری

مشخصات کلید مینیاتوری - مفهوم علائم روی کلیدهای مینیاتوری - رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های اتومات، کلید های حرارتی، رله حرارتی بی متال، کنتاکتور و کلید کمپکت همراه با مشاوره رایگان برای انتخاب گزینه مناسب. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

خرید آنلاین کلید مینیاتوری از رسا الکتریک ۰۹۹۱۶۵۳۵۶۵۱

مشخصات کلید مینیاتوری

  1. ولتاژ ضربه ای: مقدار پیک ولتاژ ضربه ای که کلید بدون خراب شدن می تواند تحمل کند.
  2. نوع جریان: کلیدهای مینیاتوری از لحاظ نوع جریان بر دو نوع AC و DC تقسیم می شوند. در حالت کلی کلیدهای مینیاتوری DC را برای مقاصد AC نیز می توان استفاده کرد ولی برعکس آن سبب کاهش طول عمر کلید AC می شود.
  3. جریان نامی: میزان جریان مجازی که کلید می تواند در کارکرد نرمال خود به صورت مداوم تحمل کند بدون اینکه قطع شود را جریان نامی می نامند و در صورتی که جریان عبوری از مدار از این عدد بیشتر شود، مدار توسط مینیاتوری قطع می گردد. ماکزیمم جریان نامی بر روی کلیدهای مینیاتوری نوشته شده است.
  4. قدرت قطع: قدرت قطع کلید یا جریان لحظه ای به معنای میزان توانایی کلید در قطع جریان اتصال کوتاه عبوری از مدار می باشد. معمولا بزرگی آن 3000 یا 6000 آمپر است که بر روی کلید درج شده است. قدرت قطع، ماکزیمم میزان جریانی است که کلید تا قبل از منهدم شدن می تواند تحمل کند و از آن مقدار به بعد، در صورت قطع نشدن کلید، کلید منهدم می شود

استاندارد کلید مینیاتوری

موسسه بین المللی الکتروتکنیک یا همان IEC نهادی غیر دولتی است که استاندارد فناوری های مرتبط با تجهیزات الکتریکی را در سطح جهان تدوین می کند و بر اساس استاندارد این موسسه، کلیدهای مینیاتوری با استاندارد IEC 60898 شناخته می شوند.

مفهوم علائم روی کلیدهای مینیاتوری - رسا الکتریک اکام
  1. شرکت سازنده
  2. سری ساخت (نام خانواده) کلید مینیاتوری توسط شرکت سازنده
  3. تیپ کلید مینیاتوری – حداکثر جریان نامی قابل تحمل توسط کلید مینیاتوری (آمپر)
  4. ولتاژ نامی کلید (بر حسب ولت)
  5. قدرت قطع کلید (بر حسب آمپر)
  6. شماتیک کلید مینیاتوری که نشان دهنده تعداد پل و نوع اتصال داخلی پایه ها به هم و هم چنین نشان دهنده ورودی و خروجی کلید است. طبق نقشه فوق، پایه شماره 1، ورودی و پایه شماره 2، خروجی است.
  7. نمایشگر کلید (رنگ قرمز نشان دهنده حالت On و رنگ سبز نشان دهنده حالت Off کلید مینیاتوری می باشد.)
  8.  کلید

خرید کلید مینیاتوری

هنگام خرید کلید مینیاتوری باید به نوع کاربرد و نوع حفاظت مورد نیاز، دقت کنید. زیرا کلید های های مینیاتوری در تقسیم بندی های مختلفی قرار می گیرند که این تقسیم بندی ها بر اساس سرعت قطع و تعداد پل آنها انجام می شود. خرید کلید مینیاتوری از فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان همراه است و می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای خرید باشد.   

قیمت کلید مینیاتوری

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کلید مینیاتوری از برند LS در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلیدهای مینیاتوری بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم.برای اطلاع از قیمت کلید مینیاتوری ls با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند ls

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *