وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

مشخصات و مفهوم علائم روی کنتاکتور

مشخصات و مفهوم علائم روی کنتاکتور- رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های اتومات، کلید های حرارتی، رله حرارتی بی متال، کنتاکتور و کلید کمپکت همراه با مشاوره رایگان برای انتخاب گزینه مناسب. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

قیمت کنتاکتور از برند LS – اصل کره در رسا الکتریک آکام ۰۹۹۱۶۵۳۵۶۵۱

کنتاکتور

کنتاکتور یکی دیگر از تجهیزات برق صنعتی می باشد که در آن با استفاده از خاصیت الکترومغناطیسی تعدادي کنتاکت به یکدیگر وصل یا از یکدیگر جدا می شوند. از این خاصیت جهت قطع و وصل و یا تغییر اتصال مدار با توان بالا استفاده می شود.تمام کنتاکتورها دارای سه بخش اصلی تیغه (کنتاکت یا contact)، بوبین (سیم پیچ یا رله) و قاب عایق (محفظه یا frame) می باشند

مفهوم علائم روی کنتاکتور - رسا الکتریک آکام

مشخصات و مفهوم علائم روی کنتاکتور

  1. ورودی های سه فاز
  2. تیغه فرمان ورودی
  3. تیغه فرمان خروجی
  4. ورودی تیغه ی NC 
  5. ورودی تیغه ی NO
  6. خروجی تیغه ی NC
  7. خروجی ی تیغه ی NO
  8. بوبین کنتاکتور
  9. شرکت سازنده

NO: کنتاکت های Normally Open، کنتاکت هایی که قبل از عملکرد، باز هستند.

NC: کنتاکت های Normally Close، کنتاکت هایی که قبل از عملکرد، بسته هستند.

حروف L و T مربوط به استاندارد IEC بوده و در استاندارد VDE ورودی ها را با حروف R و S و T و خروجی ها را نیز با حروف U و V و W علامت گذاری می کنند.

خرید کنتاکتور

نوع کنتاکتور با توجه به نوع مصرف و شرایط کار انتخاب می شود. کنتاکتورها قدرت و جریان عبوری مشخصی برای ولتاژهای مختلف دارند. انواع کنتاکتور با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول خرید کنتاکتور از برند ال اس در فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

قیمت کنتاکتور

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع کنتاکتور از برند LS در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کنتاکتورهای بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم.برای اطلاع از قیمت کنتاکتور ال اس با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند ls

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *