وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

مشخصات و مفهوم علائم روی بی متال

مشخصات و مفهوم علائم روی بی متال - رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های اتومات، کلید های حرارتی، رله حرارتی بی متال، کنتاکتور و کلید کمپکت همراه با مشاوره رایگان برای انتخاب گزینه مناسب. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

قیمت بی متال از برند LS – اصل کره در رسا الکتریک آکام ۰۹۹۱۶۵۳۵۶۵۱

بی متال یا بیمتال

بی متال به همراه یک کنتاکتور در مدار نصب می شود برای نصب بی متال باید شاخک های بی متال را به خروجی کنتاکتور متصل کرد که در صورت ایجاد اضافه بار فرمان قطع به کنتاکتور می دهد. در حالتی که خطا در یکی از فازها رخ بدهد دو فاز دیگر نیز قطع می گردند و از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری می شود. در صورتی که جریان عبوری به 10 برابر جریان نامی برسد بیمتال پس از 2 ثانیه مدار قدرت و فرمان را قطع می کند. بیمتال ها نسبت به درجه حرارت محیط حساس هستند و اگر به صورت دائم جریانی معادل 10 درصد اضافه بار از بیمتال عبور کند، بیمتال پس از 2 ساعت بصورت اتوماتیک مدار را قطع می نماید.

مفهوم علائم روی بی متال - رسا الکتریک آکام

مشخصات و مفهوم علائم روی بی متال

  1. تیغه های اتصال به کنتاکتور
  2. تنظیم جریان تا 32 آمپر
  3. شرکت سازنده
  4. پیچ تغییر رنج جریان: می توان توسط آن جریان بی متال را مطابق با جریان نامی موتور که روی پلاک آن نوشته شده است، تنظیم کرد.
  5. دکمه تست (TEST): این دکمه جهت تست سالم بودن یا خراب بودن بی متال بر روی آن تعبیه شده است.
  6. دکمه Reset: برای برگشت کنتاکت های داخل بی متال به حالت اولیه به کار می رود پیچ تغییر وضعیت A/H و یا M/A: حرف A حالت اتوماتیک و حرف H یا M حالت دستی را مشخص می کند
  7. کنتاکت های بسته مدار یا همان NC با شماره های 95 و 96)
  8. کنتاکت های باز و بسته مدار فرمان (باز یا همان NO با شماره های 97 و 98 
  9. ترمینال های خروجی بی متال جهت ارتباط به ورودی مصرف کنند

خرید بی متال

اصلی ترین کاربرد بی متال ها در صنعت حفاظت از موتورهاست. بی متال ها معمولا در زیر کنتاکتهای قدرت کنتاکتور نصب می شوند، برای مقابله با اضافه بار. انواع بی متال با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد که مستلزم شناخت و بررسی دقیق این محصول است خرید بی متال از برند ال اس در فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک آکام همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

قیمت بی متال

رسا الکتریک آکام مرکز فروش انواع بی متال از برند LS در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین بی متال های بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره تخصصی در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم.برای اطلاع از قیمت بی متال های ال اس با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند ls

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *