وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

تجهیزات جانبی کلید های مینیاتوری

تجهیزات جانبی کلید های مینیاتوری - رسا الکتریک آکام ۰۹۹۱۶۵۳۵۶۵۱

شرکت رسا الکتریک وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های اتومات، کلید های حرارتی، رله حرارتی بی متال، کنتاکتور و کلید کمپکت همراه با مشاوره رایگان برای انتخاب گزینه مناسب. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

قیمت و خرید کلیدهای مینیاتوری از برند ال اس – رسا الکتریک آکام 09916535651

معرفی تجهیزات جانبی کلید مینیاتوری

با توجه به محدودیت کلیدهای مینیاتوری در تعداد کنتاکت و یا نمایش خطا همچنین عملکرد بهتر و کنترل بیشتر در سیستم می‌توان همراه با خرید کلید ، تجهیزات جانبی کلید مینیاتوری را نیز خریداری کنید. البته پیش از خرید تجهیزات جانبی لازم است که ابتدا هر کدام از آن ها را بشناسید و پس از بررسی مشخصات و پی بردن به کاربردی که دارند، آن ها را مورد استفاده قرار دهید.از جمله تجهیزات جانبی که می توانند همراه با کلید مینیاتوری به کار بروند در زیر برای شناخت بیشتر لیست شده است

کنتاکت کمکی کلید مینیاتوری LS - رسا الکتریک آکام

کنتاکت کمکی کلید مینیاتوری LS

بعد از نصب کنتاکت کمکی هرگونه تغییر وضعیت کنتاکت کمک کلید مینیاتوری برای سیستم های هوشمند در یک مدار کنترلی ارسال شود و پردازش لازم انجام شود. این کنتاکت موازی با کلید مینیاتوری قرار می‌گیرد و باید طوری در مدار نصب شود که عملکرد آن روی عملکرد MCB تاثیر گذار نباشد.

کنتاکت کمکی خطا کلید مینیاتوری LS - رسا الکتریک آکام

کنتاکت کمکی خطا کلید مینیاتوری LS

با نصب کنتاکت خطا در صورت بروز خطا یا (فالت) این کنتاکت بروز خطا را نمایش می‌دهد. و وضعیت قطع و وصل کلید را نشان می دهد. دکمۀ تست روی قسمت جلوی تابلو، امکان بررسی صحت مدار نشانگر را بدون راه اندازی دستگاه به ما می دهد.

 

رله شنت کلید مینیاتوری ls - رسا الکتریک آکام

رله شنت کلید مینیاتوری LS

وظیفه رله شنت کلید مینیاتوری در مدار، کنترل قطع مینیاتوریی است و به آن متصل است همچنین مجهز به یک اتصال Changeover می باشد، یعنی این کلید با یک منبع خارجی تحریک می‌شود و در صورتی که لازم باشد می‌تواند کلید مینیاتوری را قطع کند.

 

رسا الکتریک آکام - رله آندر ولتاژ کلید مینیاتوری LS

رله آندر ولتاژ کلید مینیاتوری LS

نصب رله آندر ولتاژ برای کنترل قطع کلید است در زمانی که افت ولتاژ تغذیه وجود دارد .در صورتی که در سیستم افت ولتاژ وجود نداشته باشد، به کلید مینیاتوری اجازه وصل شدن ‌می‌دهد.(آستانه بین ۷۰ و ۳۵%Un) و اگر ولتاژ ۸۵% از ولتاژ نامی تجاوز کند کلید اجازه وصل مجدد خواهد یافت.

رسا الکتریک تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند ls

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *