وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

تجهیزات جانبی کلید های حرارتی

تجهیزات جانبی کلید های حرارتی - رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های اتومات، کلید های حرارتی، رله حرارتی بی متال، کنتاکتور و کلید کمپکت همراه با مشاوره رایگان برای انتخاب گزینه مناسب. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

قیمت و خرید کلیدهای حرارتی از برند ال اس – رسا الکتریک آکام 09916535651

معرفی تجهیزات جانبی کلید حرارتی

برای عملکرد بهتر و کنترل بیشتر در سیستم می‌توان همراه با خرید کلیدحرارتی ، تجهیزات جانبی کلید حرارتی را نیز خریداری کنید. البته پیش از خرید تجهیزات جانبی لازم است که ابتدا هر کدام از آن ها را بشناسید و پس از بررسی مشخصات و پی بردن به کاربردی که دارند، آن ها را مورد استفاده قرار دهید.از جمله تجهیزات جانبی که می توانند همراه با کلید حرارتی به کار بروند در زیر برای شناخت بیشتر لیست شده است.

کنتاکت کمکی کلید حرارتی ال اس.PNG - رسا الکتریک آکام

کنتاکت کمکی کلید حرارتی ال اس

کنتاکت کمکی جهت مانیتور کردن وضعیت کلید حرارتی در تابلو به کار می‌روند.و با قطع و وصل شدن کلید حرارتی، کنتاکت های آن نیز تغییر وضعیت می دهند. از این خاصیت می توان در قسمت فرمان مدار استفاده کرد. کنتاکت‌های کمکی به صورت تک کنتاکت و یا دو کنتاکت وجود دارند و .از پهلو یا از رو به کلید حرارتی متصل می‌شوند.

کنتاکت کمکی خطای کلید حرارتی ال اس- رسا الکتریک آکام

کنتاکت خطا کلید حرارتی ال اس

هنگامی که کلید حرارتی در مدار خطای اضافه بار را تشخیص دهد به حالت تریپ می رود. در این حالت کنتاکت کمکی خطا فعال می شود . در واقع با قطع و وصل شدن کلید حرارتی این کنتاکت عمل نخواهد کرد. یعنی به صورت دستی فعال نمی شوند. همچنین این کنتاکت یکی دیگر از لوام جانبی است که از پهلو به کلید حراری متصل می شود.

تجهیزات جانبی کلید حرارتی ال اس- بوبین شنت - رسا الکتریک آکام

رله شنت کلید حرارتی ال اس

اگر در محیط صنعتی آتش سوزی رخ دهد اولین کاری که باید انجام شود تا تجهیزات آسیب کمتری ببینند قطع شدن کلید حرارتی است. با استفاده از رله شنت می‌توان از راه دور و از طریق یک سیگنال (مانند سنسور دود) که به بوبین این رله اعمال می‌شود، در واقع پس از عمل کردن سنسور و ارسال سیگنال رله شنت فعال می شود و کلید حرارتی قطع شده و مصرف کننده بدون برق می شود. در ضمن رله به صورت جانبی و از پهلو به کلید حرارتی نصب می گردد.

تجهیزات جانبی کلید های حرارتی - رسا الکتریک آکام

رله آندر ولتاژ کلید حرارتی ال اس

گاهی قطع شدن ناگهانی برق و یا افت این نیرو هم باید هشدار داده شود و کلید حرارتی قطع شود. در واقع برعکس رله شنت، باید دو سر بوبین این رله همیشه دارای برق باشد و هر زمان که رله آندر قطع شود، کلید حرارتی نیز قطع گردد. همچنین این رله هم به صورت جانبی و از پهلو به کلید حرارتی متصل می گردد.

دستگیره گردان

این تجهیز به وسیله یک رابط میله ای به کلید حرارتی متصل می گردد و در تابلوهای کشویی استفاده می گردد.

رابط نصب (بین کلید حرارتی و کنتاکتور)

این رابط وسیله ای جهت نصب کنتاکتور به کلید حرارتی می باشد. بسته به مدل اتصال کلید حرارتی به کنتاکتور، این رابط اشکال مختلفی دارد. 

رسا الکتریک تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند ls

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *