وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

تجهیزات جانبی کلید های اتوماتیک یا کمپکت

تجهیزات جانبی کلید های اتوماتیک یا کمپکت - رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های اتومات، کلید های حرارتی، رله حرارتی بی متال، کنتاکتور و کلید کمپکت همراه با مشاوره رایگان برای انتخاب گزینه مناسب. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش انواع کلید های اتوماتیک یا کمپکت ال اس در رسا الکتریک آکام 09916535651

معرفی تجهیزات جانبی کلید اتوماتیک

برای عملکرد بهتر و کنترل بیشتر در سیستم می‌توان همراه با خرید کلید اتوماتیک ، تجهیزات جانبی کلید اتوماتیک را نیز خریداری کنید. البته پیش از خرید تجهیزات جانبی لازم است که ابتدا هر کدام از آن ها را بشناسید و پس از بررسی مشخصات و پی بردن به کاربردی که دارند، آن ها را مورد استفاده قرار دهید.از جمله تجهیزات جانبی که می توانند همراه با کلید اتوماتیک به کار بروند در زیر برای شناخت بیشتر لیست شده است.

تجهیزات جانبی کلید های اتوماتیک یا کمپکت- رله شنت - رسا الکتریک آکام

رله شنت کلید اتوماتیک ال اس

در صورتی که به ولتاژ تغذیه رله شنت 70 تا 110 درصد ولتاژ نامی اعمال شود، رله عمل می کند و کلید را قطع می نماید. همچنین می تواند یک سیگنال در خروجی خود تولید کند. جهت کنترل و فرمان دادن به کلید از راه دور استفاده می شود. یکی دیگر از دلایل قرارگیری رله شنت این است که گاهي لازم است بدون اينكه خطايي رخ داده باشد، کلید قطع شود. براي اين كار رله شنت در داخل MCCB یا در کنار کلید هوایی قرار مي گيرد و با تحريك آن كليد قطع مي شود.

رله آندر ولتاژ کلید های اتوماتیک - رسا الکتریک آکام

رله آندر ولتاژ کلید اتوماتیک ال اس

درصورتی که ولتاژ این بوبین از 70 درصد ولتاژ نامی کمتر شود، رله عمل می نماید و کلید قطع می گردد. همانند رله شنت می تواند ضمن قطع کردن کلید، یک سیگنال در خروجی تولید کند. رله ی افت ولتاژ در دو مدل UVR و UVRD ساخته می شوند. تفاوت این دو رله در زمان قطع آنها می باشد. در مدل UVR به محض افت ولتاژ از حد مجاز، رله عمل می نماید و کلید قطع می شود ولی در مدل UVRD این عمل با یک تاخیر زمانی انجام می شود.

 

کنتاکت کمکی خطا - کمپکت - رسا الکتریک آکام

کنتاکت خطا کلید اتوماتیک ال اس

کنتاکت خطا  زمانی فعال می گردد که در اثر وقوع خطای اضافه بار (Over Load)، کلید به حالت تریپ برود و با استفاده از آلارم یا سیگنال اپراتور از قطع شدن کلید مطلع می گردد. در ضمن این کنتاکت هنگامی که کلید به طور دستی قطع می شود، عمل نمی کند.

تجهیزات جانبی کلید های اتوماتیک یا کمپکت - کنتاکت کمکی - رسا الکتریک آکام

کنتاکت کمکی کلید اتوماتیک ال اس

کنتاکت های کمکی باز و بسته (NO و NC)  وضعیت قطع و وصل کلید را  نشان می دهند. همچنین جهت استفاده در مدار فرمان به کار می روند .

رسا الکتریک تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برند ls

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *