وبلاگ تخصصی رسا الکتریک

انواع کلید اتوماتیک کمپکت

انواع کلید اتوماتیک کمپکت در رسا الکتریک آکام

شرکت رسا الکتریک وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های اتومات، کلید های حرارتی، رله حرارتی بی متال، کنتاکتور و کلید کمپکت همراه با مشاوره رایگان برای انتخاب گزینه مناسب. و با انتشار مقالات تخصصی و بروز سعی در بالا بردن آگاهی و شناخت شما علاقه مندان گرامی به صنعت برق می باشد.

فروش اینترنتی کلید اتوماتیک کمپکت در رسا الکتریک آکام

کلیداتوماتیک کمپکت

کلید اتوماتیک کمپکت ، محافظ جریان مغناطیسی و حرارتی می باشند و برای حفاظت تأسیسات روشنائی، برق صنعتی، سیم و کابل و ماشین آلات در برابر اضافه بار و جریان اتصال کوتاه از فیوز، کلید-فیوز و کلیدهای اتوماتیک استفاده می گردد. کلیدهای اولیه ابعاد و اندازه بزرگتری داشتند و به دلیل فشرده شدن و کوچک شدن به این بریکرها کلید اتوماتیک کمپکت گفته می شود. کلید اتوماتیک کامپکت به دلیل ابعاد کوچکتر، قیمت پایین‌تر و پشتیبانی از طیف وسیع جریان قابل حفاظت بیش از دیگر مدل‌های این خانواده استفاده می‌شود و هرکدام برای کابرد مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند از این رو به بررسی انواع ان می پردازیم.

انواع کلید اتوماتیک کمپکت

کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم:

کلید اتوماتیک غیر قابل تنظیم نسبت به کلید اتوماتیک کمپکت پیچیدگی کمتری دارد در نتیجه ارزان تر است اما عملکردی مشابه کلیدهای اتوماتیک دارد. با این تفاوت که رنج جریان نامی یا قدرت قطع در این کلیدها ثابت است به این معنی که از زمان تولید در کارخانه تنظیم و فیکس شده است. استفاده از این کلید در مدارهایی که رنج جریان ثابت طراحی شده است، پیشنهاد می شود.

خرید آنلاین کلید اتوماتیک کمپکت از رسا الکتریک آکام

کلید اتوماتیک کمپکت قابل تنظیم:

که این نوع کلید نیز به دو دسته حرارتی – مغناطیسی و الکترونیکی تقسیم می شود. کلید اتوماتیک کامپکت امکان تنظیم جریان قابل حفاظت از ۰٫۶ الی ۱ برابر جریان کامل را دارند. به عنوان توضیح بیشتر در یک کلید اتوماتیک قابل تنظیم ۱۰۰ آمپر این امکان وجود دارد تا میزان جریان قابل حفاظت را بین عددی از ۶۰ الی ۱۰۰ آمپر قرار دهد.

قابل توجه است که رنج جریان های معمول انواع کلید اتوماتیک به صورت زیر می باشد:

رنج جریان کلید اتوماتیک فیکس به طو عام ۴۰ الی ۸۰۰ آمپر می‌باشد.

رنج جریان کلید اتوماتیک قابل تنظیم حرارتی – مغناطیسی ۱۶ الی ۶۳۰ آمپر می‌باشد.

رنج جریان کلید اتوماتیک قابل تنظیم الکترونیکی ۴۰۰ الی ۱۶۰۰ آمپر می باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده کلیدهای اتوماتیک دارای انواع تک پل، دوپل، سه پل و چهار پل هستند که استفاده از کلید اتوماتیک سه پل در کشور ما متداول‌تر است. کلید اتوماتیک چهارپل به منظور حفاظت جریانی سه فاز به همراه نول استفاده می‌گردد.

خرید کلید اتوماتیک 

مقدار جریان حفاظتی حرارتی یا مغناظیس کلید اتوماتیک کمپکت می‌تواند ثابت یا قابل تنظیم باشد همچنین کلید‌های کمپکت می‌توانند مکانیزم حرارتی و مغناطیسی نداشته باشند و حفاظت در برابرِ اضافه جریان و اتصال کوتاه بر مبنای رله‌های الکترونیکی صورت گیرد که این مورد موجب افزایش قیمت و خوب البته دقت بالای کلید خواهد شد. خرید کلید کمپکت از برندهای معتبر در فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

قیمت کلید اتوماتیک 

رسا الکتریک مرکز فروش انواع کلید اتوماتیک کمپکت از برندهای معتبر در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین کلید های اتوماتیک بازار همراه با مشخصات محصول و درج قیمت های روز کلید های اتوماتیک در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم. برای اطلاع از قیمت کلید کمپکت با ما در تماس باشید.

رسا الکتریک آکام تامین کننده تجهیزات برق صنعتی از برندهای معتبر در کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *